FANDOM

Sevim Bayındır (d.1984) Kırdaki Cinayet'te Emir Dağcılı'nın katilidir.

ProfiliEdit

Sevim, 32 yaşında yerel bir arıcıdır. Sevim uzun sarı saçlara sahiptir. Üzerine Mor bir ceket giyer sağ göğsünün üstüne bir broş takar . Sevim ayrıca türkü dinler.

Vakadaki RolüEdit

Ekip cinayet mahallinde üzerindeki yazıların solmuş bir tabela bulmuştur. Daha sonra bu tabelanın üstünde "Sevim Bayındır'ın arıcılık tesisi" yazdığı anlaşılmıştır. Bunun üzerine ekip Sevim'le konuşmuştur. Sevim, Emir'in sevgilisi olduğunu ve ölümüne çok üzüldüğünü söyledikten sonra ekipten katili hemen adalete teslim etmesini böylece aşk acısı türküleri dinlemeyi bırakabileceğini söylemiştir.

Daha sonra Çemgircilerin evinde arama yapan ekip burada parçalanmış bir kağıt parçası bulmuş ve onarmıştır. Kağıt parçasının üzerinde Sevim tarafından yazılan bir tehdit notu bulmuştur. Ekip kendisiyle konuşmaya gittiğinde Sevim, Emir'in bilmediği bir nedenden ötürü Arıcılık Tesisine zarar verdiğini ve onu dostane bir şekilde uyardığını söylemiştir.

Vakanın sonunda tüm deliller onu gösterdiğinde hemen suçunu kabul etmiştir. Dediğine göre Emir onu sevmekteydi onunda evlenmek istemişti ama bunu zor yoldan yaptırmak istemişti. Planına göre Sevim'in arıcılık tesisini işe yaramaz hale getirmek ve onu işsiz yapmaktı. İşsiz kalan Sevim başka bir gelir kaynağına bağlı kalacaktı böylece Emir'le evlenmek zorunda kalacaktı. Sevim, Emir'in ağzından bunu duyunca deliye döndü ve yakınlardaki bir arı kovanındaki arıları Emir'e saldırması için serbest bıraktı. Emir arılarla uğraşırken ise onu arkasından bıçakladı.

Sevim'in savunmasını dinleyen Nihat Adakçı Sevim'e 24 yıl hapis cezası vermiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki