FANDOM

Türkiye Özel Emniyet Birliği, Türkiye'nin en iyi polislerinin görevlendirildiği bir cinayet araştırma grubudur. 2016 yılında kurulmuştur.

Üyeler Edit

TÖEB'in 11 üyesi vardır. Bu üyeler ve görevleri aşağıdakı gibidir:

Üye Yaşı ve Memleketi Mevkisi Görevleri
Rukiye Serik 51/Kırklareli Emniyet Müdiresi/Başkomiser Görevleri: soruşturmaları gözetlemek, yönetmek ve polislerin suçluları adalete teslim ettiklerinden emin olmaktır.
Cem Okçu 33/İstanbul Cinayet Dedektifi Görevleri Ceyda Aynacı ile cinayetleri soruşturmak, delil toplamak, şüphelileri sorgulamak ve katilleri parmaklıklar ardına göndermektir.
Ceyda Aynacı 46/Malatya Cinayet Dedektifi Görevleri Cem Okçu ile cinayetleri soruşturmak, delil toplamak, şüphelileri sorgulamak ve katilleri parmaklıklar ardına göndermektir.
Ahmet Tez 71/Artvin Tarihçi Görevi, Tarih bilgisi gerektiren delillerin analizini yapmak, yeni ipuçları bulmak ve gerektiği zaman yeni katil bir katil özelliği veya özellikleri ortaya koymaktır.
Ayşe Çerkez 48/Tokat Adli Tabip Görevi, kurbanların cesetleri üzerinde otopsi yapmak ve bazı durumlarda, cinayet ile birinci derecen bağlantılı delilleri analiz etmektir.
Gökhan Çerkez 50/Sakarya Adli Tıp Uzmanı Görevi, herhangi bir biyolojik veya fiziksel delilin analizini yapıp yeni bir katil özelliği çıkarmak ve bazı durumlarda yeni bir ipucu yaratmaktır.
Efe Türkçayı 19/Sinop Teknik Uzman Görevi, herhangi bir teknik veya mekanik delilin analizini yapıp yeni bir katil özelliği çıkarmak ve bazı durumlarda yeni bir ipucu yaratmaktır.
Meryem Roman 33/Antalya Profil Uzmanı Görevi, şüpheli profili ile ilgili olan delillerin analizini yapmak, yeni ipuçları bulmak ve gerektiği zaman yeni katil bir katil özelliği veya özellikleri ortaya koymaktır.
İrem Dikişçi 51/Eskişehir Yönetici Asistanı Görevleri, Büro amiri adına suç dosyalarını okumak ve oyuncuyu vaka hakkında bilgilendirmektir.
Gece Nefer 37/Mardin Balistik Uzmanı Görevi, silah ve silahvari delilleri analizini yapmak, yeni ipuçları bulmak ve gerektiği zaman yeni katil bir katil özelliği veya özellikleri ortaya koymaktır.
Nihat Adakçı 55/Kars Yargıç Görevi, katilleri yargılayarak cezalarına karar vermek ve onları adalete teslim etmektir.

Also on FANDOM

Random Wiki